Weekly update 37,38/24 Roemeens

Plimbarea cu motocicleta de peste 3.000 de kilometri a fost, într-un cuvânt, fantastică. Muntenegru în special a fost o surpriză pentru noi, o țară foarte frumoasă de vizitat, mai ales cu motocicleta. Nu am avut probleme majore și ne-a plăcut în mare parte călătoria. Cei mai multi ne-am intors acasa, eu zbor acasa marti, mai stau cateva zile la Breaza. Jan Valk face toată călătoria cu motocicleta și se așteaptă să fie din nou acasă miercuri.

În timpul călătoriei am primit multe fotografii, albumele foto pe care le-am făcut au ieșit destul de bine. Cu excepția adăugării textelor pe care le-am primit, din fericire fotografiile vorbesc de la sine. Când mă întorc acasă va fi puțin mai ușor, așa că data viitoare va fi puțin mai extins.


Reghina din Ticau.

Ca întotdeauna ocupat cu totul și, de asemenea, să împărțim mâncare. Albumul nu este complet complet, acest lucru nu este posibil de data aceasta.

Iată link-ul către fotografii.


Marin și Eniko Band

Programul alimentar merge bine, Marin ar vrea să mai construiască o casă pentru o familie. Îl voi contacta săptămâna viitoare. 

Aici este linkul către fotografii.  







Henk Muller

Henk este ocupat cu toate, împărțind mâncare, evanghelizare, construind case și acum aduce și mărfuri într-o zonă în care un râu și-a revărsat malurile săptămâna trecută. Oamenii și-au pierdut toate lucrurile acolo.

Aici este linkul către fotografii.  


Virorel and Elena Band

E multă acțiune și acolo, programul școlar a început din nou acolo.

Aici este linkul către fotografii.

Joszi Tirgu Mures

După cum am scris, fotografiile vorbesc de la sine. Josje este fericit și recunoscător că îl ajutăm.


Aici este linkul către fotografii.


Stocul de la Broek op Langdijk este destul de bun, mâncarea ar putea fi mai bună. Miercurea viitoare, 25 septembrie, vom încărca încă o remorcă cu destinația Breaza. Din toate poveștile pe care le „prindem” de aici reiese clar că ajutorul nostru este încă important.


Grătarul interior este sâmbătă, 28 septembrie, și este grozav că există atât de mult interes pentru el.























Reacties

Populaire posts van deze blog

Weekly update 7/24

Weekly update 14/24

Weekly update 8/23